11.09.2019

«Визнати стан доріг критичним»,- відбулось засідання 27 позачергової сесії миколаївської обласної ради

10-го вересня відбулось засідання 27-ї позачергової сесії Миколаївської обласної ради VII скликання.

В ході пленарного засідання депутатами ухвалено рішення про визнання стану автомобільних доріг критичним. Його підтримали 35 обранців.
Через катастрофічний стан автошляхів Миколаївщини соціальна напруга постійно зростає. Мостові переходи несуть справжню небезпеку. Станом на 2019 рік для експлуатаційного утримання було передбачено 168.8 млн грн. Це на 27.1 млн грн менше мінімальної потреби. У цей же час терміни виконання ремонтних робіт перевищують об’єктивно необхідні в 2-3 рази. Нажаль, така ситуація склалась майже по всій Миколаївській області.
Попередньо питання про визнання стану автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення Миколаївської області критичним детально розглядалося на засіданнях постійних депутатських комісій обласної ради. Зокрема, в ході спільного засідання двох постійних депутатських комісій з питань питань промислової політики та підприємництва, енергетики та енергозбереження, транспорту та розвитку інфраструктури та з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів було ухвалено рекомендації звернутися до Верховної Ради України щодо внесення змін до ЗУ «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі і щодо реорганізації ДП «Миколаївський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Члени Постійної комісії з питань аграрної політики рекомендували обласній державній адміністрації та профільному управлінню приділити увагу реконструкції дороги загальнодержавного значення М-14 (Одеса- Мелітополь – Новоазовськ) на відрізку від Миколаєва до в’їзду на сусідню Херсонщину.
Сьогодні ремонт цієї ділянки дороги потребує значних капіталовкладень у зв’язку зі зношеністю покриття. САД зверталась до столичних можновладців для виділення цільових коштів, але жодної реакції та позитивних зрушень у Миколаєві не дочекались. Єдине на що сподіваються в обласній державній адміністрації – перерозподіл фінансування для ліквідації аварійної ямковості. Роботи обіцяли виконати до кінця вересня.
Аналогічна ситуація спостерігається на цій же трасі на виїзді в напрямку Одеси – де на водіїв чекає практичне бездоріжжя. За рахунок експлуатаційних коштів тиждень тому тут розпочались роботи.

Жвавий діалог викликало питання критичного стану доріг в Миколаївській області на засіданні постійної комісії з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій. Кожен з присутніх пропонував власний стратегічний план дій по виходу з дорожньої кризи.
«По даному проекту рішення у нас є два напрямки, якими ми рухатимемося. Напрямок перший – ми визнаємо ситуацію надзвичайною. І просимо кабінет міністрів направити сюди урядову делегацію для визначення статусу надзвичайної події, ситуації регіонального рівня. Яка може потім напряму фінансуватися. Це одна позиція. Друга позиція, що ми просто на напрацьованих договорах і тендерах, проектах формуємо фіннасову вимогу до Центральних органів влади щодо фінансування на 2020 рік»,- акцентував Олександр Бондар.

На розгляд 27-ї позачергової сесії Миколаївської обласної ради було винесено доопрацьований проект рішення з рекомендаціями та пропозиціями членів постійних депутатських комісій. У підсумку депутатами прийнято рішення визнати стан доріг критичним.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *