07.04.2021

З завтрашнього дня в Миколаєві змінюється номер відділу обробки звернень громадян

Звертаємо вашу увагу, що з 8 квітня повідомити про аварійну або іншу ситуацію в Миколаєві, що потребує вирішення, можна буде за новим номером телефону (0512) 751 588.

Крок вимушений, пов’язаний зі змінами номерного фонду оператору.
На старій лінії на перший час буде включено переадресацію.

Нагадаємо, що телефон – то не єдиний спосіб зв’язку зі «Колцентром 1588».
Окрім цього, «Колцентр 1588» працює і в мережі Інтернет https://callcenter.mkrada.gov.ua/ та за іншими номерами:
(0512) 533 588
095) 003 1588
(093) 170 1588
(067) 460 1588

Також, можна завантажити на мобільний телефон однойменний додаток, зареєструватися та мати змогу повідомляти відповідні служби про міські проблеми, та заразом відслідковувати прогрес у їхньому вирішенні.

Повідомляє Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *