07.07.2021

Миколаївський авіаремонтний завод модернізував ІЛ-76 для ЗСУ

Для Повітряних Сил Збройних Сил України відновили ще один військово-транспортний літак Іл-76.

Ремонт провели на Державному підприємстві «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП».

Іл-76МД із заводським номером №0053463913 та бортовим №76661 мали дообладнати відповідно до вимог ІКАО.

Виконувати роботи мало ТОВ «Авіасервіс – Київ», що вже здійснював аналогічні роботи при модернізації літака Іл-76МД № 0063470118, котрий був відремонтований на ДП «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП».

Як йдеться в ухвалі суду від 27.08.2019 759/14508/19, в ході модернізації Іл-76МД № 0063470118, походження обладнання, використаного ТОВ «Авіасервіс – Київ» слідством не було встановлено.

Термін виконання робіт з модернізації Іл-76МД з 01 квітня 2020 по 01 липня 2020 року, вартість робіт 14 750 000,00 гривень.

У цю суму включено роботи з монтажу систем, їх налагодження та перевірку включно з вартістю матеріалів та монтажник комплектів.

Відповідно до тендеру на літак має бути встановлено:

  • Апаратура для забезпечення вимог скороченого мінімуму вертикального ешелонування (RVSM) типу AD-32 (подвійний комплект I кат. (новий)) зі схваленим Командуванням Повітряних сил Збройних сил України комплектом технічної документації (РЛЕ, РТО, РО).
  • Бортова система попередження зіткнення в повітрі TCAS-II типу САS-67 з версією прошивки 7.1 (ІІ кат.) та блоком УБС-К (І кат. (новими) зі схваленим Командуванням Повітряних сил Збройних сил України комплектом технічної документації (РЛЕ, РТО, РО).
  • Система раннього попередження наближення землі з функцією оцінювання рельєфу місцевості за напрямом польоту (EGPWS) типу MARK-VIII(1 категорія) з індикатором А-813 (ІІ кат.) зі схваленим Командуванням Повітряних сил Збройних сил України комплектом технічної документації (РЛЕ, РТО, РО).
  • Стаціонарний ARTEX C406 та переносний ARTEX ME406P аварійними радіомаяками (І кат. (новий)) зі схваленим Командуванням Повітряних сил Збройних сил України комплектом технічної документації (РЛЕ, РТО, РО), та їх прошивка.
  • Система супутникової навігації KLN-90В (ІІ кат.) зі схваленим Командуванням Повітряних сил Збройних сил України комплектом технічної документації (РЛЕ, РТО, РО).

Дообладнання літака дозволить використовувати український військово-транспортний літак в міжнародному повітряному просторі, де польоти регулюються Міжнародною організацією цивільної авіації (англ. International Civil Aviation Organization, скорочено – ICAO).

Джерело: mil.in.ua

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *