Миколаївський міський голова Александр Сенкевич провів термінову виїзну нараду стосовно функціонування відділення ЦНАП в адміністрації Інгульського району.
Повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради.
Керівник міста розповів, як міська влада збирається вирішувати проблему з нестачею кадрів та робочих приміщень, а внаслідок — утворення величезних черг.
Участь в обговоренні взяли новопризначений голова району Юрій Гранатуров, заступник директора департаменту з надання адмінпослуг Володимир Сухарников, заступник начальника управління капітального будівництва Григорій Патока.
Мер нагадав, що в місті функціонує кілька відділень ЦНАПу.
— Миколаївцям, які приходять в адміністрацію району, доводиться гаяти багато часу в чергах. Це велика проблема, адже перший «дотик» до влади відбувається саме в центрах надання адмінпослуг. Є нагальна потреба створити тут цивілізовані умови для городян, — сказав Олександр Сєнкевич.
Крім того, ЦНАП гостро потребує збільшення штату, адже від цього залежить якість та швидкість обслуговування миколаївців.
— Саме з такою пропозицією я звертатимусь найближчим часом до депутатського корпусу міськради – збільшити кількість працівників департаменту з надання адмінпослуг, адміністраторів та виділення коштів на закупівлю необхідної техніки, — повідомив мер Миколаєва.
Олександр Сєнкевич звітував про те, що вже реалізовано. За словами міського голови, разом з першим заступником голови районної адміністрації Ігорем Волковим, департаментом з надання адміністративних послуг та управлінням капітального будівництва міськради розроблено проект реконструкції під ЦНАП першого поверху будівлі адміністрації Інгульського району. Нині проект вже на експертизі.
— Поставлена задача – до Дня міста завершити роботу! – сказав мер. — Хотів би подякувати директору Агенції розвитку Миколаєва Віталію Воронову, який опрацював питання з дизайнерами, а також заступнику начальника управління капітального будівництва Григорію Патоці за оперативне перетворення задумок та ідей в проектну документацію.
Проектом передбачено створення відкритого фронт-офісу, а також забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
Після реконструкції приміщення кількість фахівців, які надаватимуть послуги городянам в адміністрації району, збільшиться з 5 до 20 осіб.