28.02.2020

Права на бренд «Місто на хвилі» передали Миколаївській міськраді

Сьогодні, 28 лютого, відбулась чергова зустріч мера Олександра Сєнкевича та представників малого та середнього бізнесу. Цього разу говорили про розвиток туристичної галузі.

Мер Миколаева розповів: міська влада продовжує практику  відкритих зустрічей з підприємцями, розпочатих кілька років тому. Їх мета – під час мозкового штурму  вирішувати актуальні для бізнесу питань.

Повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради.

— Ми проводимо зустрічі з представниками різних галузевих рад. Їх мета – порушити проблеми, які вас хвилюють, та поставити завдання виконавчим органам міської ради для їх вирішення. Нещодавно проведено зустріч з представниками торговельної галузі, підприємців, що представляють промисловість. Проблеми, що були порушені під час них, вже почали розв’язувати, — сказав Олександр Сєнкевич.

У свою чергу, представник Громадської ради при Державній регуляторної службі України Валерій Вєтров відзначив ефективність таких зустрічей з бізнесом. За його словами, кожна з них дає конкретний результат.

— Системність таких зустрічей дозволяє брати участь у розвитку міста. Адже влада чує бізнес. А бізнес чує владу. Це дуже ефективно. Результативність таких заходів підтверджена світовим досвідом, — підкреслив Валерій Вєтров.

А голова експертно-громадської ради виконавчого комітету міської ради Артем Ващиленко звернув увагу на те, що Миколаїв – одне з небагатьох українських міст, де працюють різні галузеві ради. Працюють активно, а головне – результативно. Зокрема, у нас діє громадська рада з питань туризму. З нею активно взаємодіють виконавчі органи міської ради.

Обговорюючи тему сьогоднішньої зустрічі, мер підкреслив, що Миколаїв відкривається світові. І міська влада робить усе можливе, щоб сприяти цьому процесу. Він зазначив, що для цього, зокрема, було прийнято цільову програму розвитку туристичної галузі. Вона, окрім іншого, передбачає відкриття туристичного інформаційного центру, встановлення містом спеціальних інформаційних боксів, створення туристичних маршрутів, виготовлення презентаційних матеріалів та фінансування відповідних заходів.

Олександр Сєнкевич при цьому зазначив, що одним з важливих двигунів просування міста має стати туристичний інформаційний центр, який мають намір створити цього року.  Також вагому роль у формуванні  іміджу туристичного Миколаєва має відіграти використання бреду «Місто на хвилі», що розроблений  платформою «МрійДій».

Треба зазначити, що в рамках заходу було підписано угоду про передачу прав на бренд «Місто на хвилі». Свої підписи під документом поставили мер Олександр Сєнкевич і один  із співзасновників платформи «МрійДій» Максим Бревда. Також під час зустрічі Олександр Сєнкевич вручив нагороди представникам екскурсійного бізнесу з нагоди Всесвітнього дня екскурсовода.

Друга частина заходу була присвячена обговоренню проблемних питань, що сьогодні хвилюють представників туристичної галузі. Так, за словами останніх наразі є доцільним зрівняння ставок туристичного збору для іноземців та громадян України. Відповідно до законодавства ставки туристичного збору встановлюють місцеві ради. В Миколаєві вона становить 0,5% для громадян України та 1% для іноземців від мінімальної зарплатні. Представники туристичного бізнесу пропонують уніфікувати розмір цього збору.

Олександр Сєнкевич зазначив, що винесе на розгляд депутатів міської ради озвучену пропозицію.

За  результатами зустрічі міський голова надав відповідні  доручення виконавчим органам міської ради.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *