30.12.2019

Укрзалізниця закуповує у США 40 локомотивів

УЗ уклала контракт з американською компанією ще в 2018 році. Його мета — оновлення і модернізація рухомого складу українських залізниць.

Укрзалізниця підписала меморандум з американською компанією Wabtec (GE Transportation) про придбання 40 локомотивів TE33AC і їхнього сервісного обслуговування, про що стало відомо в понеділок, 30 грудня, на сайті компанії.

Укрзалізниця розраховує отримати перші локомотиви нової партії у 2020 році.

«Новий рухомий склад значно поліпшить роботу на теплотязі і покращить загалом операційну діяльність компанії. Перша партія локомотивів, їх було 30, вже успішно працює і демонструє свою ефективність. Вони виконують близько 20% усієї вантажної роботи. За нашими підрахунками, у 2019 році тільки завдяки локомотивам GE ми заощадили на паливі близько 100 млн грн», — заявив глава правління Укрзалізниці Євген Кравцов у Facebook.

Однак зараз головним для співпраці з американською компанією є питання фінансування. Екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян говорив, що на 40 локомотивів потрібно 150 млн доларів.

Глава УЗ відзначає. що в General Electric запропонували привабливі умови, зараз вони проходять фінальне узгодження.

Сервісне обслуговування стосуватиметься локомотивів як першої, так і другої партії.

«Після поставки всіх 30 локомотивів TE33AC першого замовлення в березні 2019 року ми вели переговори про форму і вартість сервісного обслуговування цих локомотивів … Зараз ми вийшли на фінальну стадію, коли ми розуміємо, який сервіс хочемо отримати, і є розуміння комерційних умов цього сервісу», — сказав Кравцов.

На початку 2018 року УЗ і GE Тransportation підписали рамковий договір про 15-річне партнерство з оновлення та модернізації рухомого складу українських залізниць. Він передбачає поставку до 225 локомотивів General Electric серії Evolution до 2034 року і їх довгострокове технічне обслуговування.

За першим контрактом вартістю 140 млн доларів (з ПДВ) УЗ отримала 30 тепловозів. Фінансування надав державний Укрексімбанк.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *