07.09.2021

У мерії Миколаєва відбулась чергова нарада щодо схем розміщення зовнішньої реклами


Сьогодні, 7 вересня, відбулась чергова нарада, під час якої було обговорено схеми розміщення зовнішньої реклами по вул. Космонавтів та Херсонському шосе. Захід відбувся за участі мера Олександра Сєнкевича, членів виконавчого комітету міської ради, представників ринку зовнішньої реклами Миколаєва.

Олександр Сєнкевич розповів про мету наради. Так, необхідність додаткових обговорень викликана тим, що на замовлення департаменту архітектури та містобудування було розроблено схеми розміщення рекламних конструкцій, які тепер має затвердити виконавчий комітет Миколаївської міської ради. Однак у операторів ринку на фінальному етапі виникли низка питань щодо цих документів, тому вони попросили внести туди зміни .

Після цього директор департаменту архітектури та містобудування Андрій Цимбал нагадав, що розробка схем розміщення зовнішньої реклами передбачена низкою нормативно-правових актів.

Рішення щодо розробки схем рекламних конструкцій по магістральних вулицях було прийнято міською радою. Це завдання було включено до програми соціально-економічного розвитку міста Миколаєва. Керуючись цим, департамент архітектури та містобудування виступив замовником схем. Після цього відповідно до законодавства було проведено процедуру закупівлі та визначено переможця, який й розробив схеми згідно із завданням департаменту. До завдань ми включили, в першу чергу, дотримання, усіх діючих норм, перехід на рекламу меншого формату. Крім того, ми дивилися на перспективу і врахували проєкт змін до закону про рекламу, який наразі розглядається в парламенті. Також при розробці схем обов’язковим було погодження з усіма відповідними службами. Після того, як схеми були готові, ми розпочали процедуру оприлюднення регуляторного акту. Усі законодавчо встановлені строки дотримано. Проте офіційно ніяких зауважень та пропозицій до нас не надходило. Тому відповідний проєкт рішення було винесено на затвердження виконкомом міської ради, — розповів Андрій Цимбал.

Зазначені схеми передбачають упорядкування, зменшення рекламних конструкцій, їх стандартизацію та підвищення якості. Андрій Цимбал висловив впевненість, що це дозволить зробити місто більш комфортним та покращити його естетичну складову.

Представники рекламного ринку висловили свої пропозиції. Зокрема, вони просили залишити більшу кількість рекламних конструкцій та популярний, на їх думку формат 3х6 метрів.

Вислухавши їх віцемер Юрій Андрієнко наголосив: схеми розміщення зовнішньої реклами розроблялись, враховуючи виключно норми безпеки, існуючі будівельні стандарти, а також неодноразові приписи патрульної поліції.

Аналогічну позицію висловили й самі розробники.

До зібрання також звернувся депутат Максим Коваленко. Він підкреслив, що схеми, які обговорюються, значно покращать ситуацію з рекламними конструкціями та закликав затвердити їх.

За підсумками обговорення міський голова запропонував представникам рекламного бізнесу таке рішення. Вони мають розробити чіткі пропозиції із зазначенням кількості конструкцій, що пропонується залишити, їх формату та місця розташування на схемах. Ці напрацювання розглянуть під час наради, яка відбудеться за два тижні. Тоді ж обговорять можливість внесення змін до розроблених схем розміщення зовнішньої реклами по вул. Космонавтів та Херсонському шосе.

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *