25.06.2021

У мерії Миколаєва хочуть створити ще два департаменти

У Миколаївській мерії хочуть розформувати Департамент міського голови, створивши два нових підрозділи: Департамент адміністративного забезпечення (назва ще обговорюється — прим.) і Департамент внутрішньої політики.

Про це розповів керуючий справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради Андрій Волков членам робочої групи щодо оптимізації структури виконавчих органів міської ради в п’ятницю, 25 червня.

З Департаменту міського голови ми викреслимо один відділ моніторингу та аналітичної роботи. Всього там 3 людини працюють, ми їх залишимо. В рамках внутрішньої структури, дивлячись де звільниться вакантна посада, доповнимо відділ ще однією посадовою особою, виключно юристом, який буде займатися питаннями договорів, а також пошуком і спілкуванням з контрагентами … Цьому підрозділу поки дали назву Департамент адміністративного забезпечення. До нього увійде тендерний відділ, бухгалтерський відділ, адміністративний відділ і техніко-транспортний відділ. Це все органи, які забезпечують господарську діяльність інших виконавчих органів, виконкому. Ми хочемо з Департаменту міського голови зробити Департамент внутрішньої політики. В Департамент внутрішньої політик увійдуть: інформаційний відділ, зараз він в Департаменті міського голови, відділ міжнародного співробітництва, він і зараз існує. Ми взагалі не говоримо про збільшення штату. Це внутрішня організаційна структура, яка буде просто розміщуватися в органах. Хочемо певним чином змістити пріоритети, хочемо більше уваги сконцентрувати на спілкування зі ЗМІ та громадськістю. Сюди ж хочемо направити відділ зв’язків з громадськістю, він існує в Департаменті міського голови. Є ще ідея доповнити цей Департамент відділом аналітичної та моніторингової роботи », — розповів Волков.

Прозвучало, що «при мері» хочуть залишити людей, які і зараз з ним безпосередньо працюють, патронатну службу.

«У відділ патронатної служби увійдуть радники і помічники, зараз їх 4 посадові особи. Їх кількість збільшуватися або зменшуватися не буде. Також там будуть ще 5 належних осіб, це 2 секретаря, 2 головних спеціаліста, які займаються розподілом пошти, в день в середньому надходить 200 документів, буде ще 1 головний спеціаліст для роботи з співробітниками виконавчих органів », — розповів Волков.

Джерело: КорабеловІнфо

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *