05.02.2019

Що змінилось для населення і як відбуватиметься оплата за спожиту електроенергію у 2019 році

51558853_286230212052653_6269242330360840192_n

З 1 січня 2019 року в Україні впроваджено перший етап реформи ринку електроенергії. Це означає, що послуги споживачам будуть надавати дві окремі компанії — оператор розподільних систем і постачальник.

Відтепер, згідно із законодавством, АТ «Миколаївобленерго» здійснюватиме виключно функцію розподілу електроенергії, натомість надавати послуги з поставки електроенергії для населення, обслуговувати споживачів з питань нарахування, обчислення вартості і умов оплати буде ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія”.

Ситуація з оплатою рахунків та переукладанням договорів викликала чимало питань у громадян, тому у вівторок, 5 лютого, департаментом міського голови Миколаївської міської ради організовано брифінг за участі представників міської влади та електропостачальних компаній.

За словами директора ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія” Валентина Лінченка, починаючи з січня 2019 року громадяни отримують платіжки від іншого постачальника електроенергії. Утім, щоб переукласти договір з новою компанією, не обов’язково особисто заповнювати і приносити бланк заяви. Достатньо і надалі користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки – побутові споживачі, які не мають офіційних заперечень, автоматично приєднались до оператора системи розподілу, так само й до послуг компанії-постачальника. Тож для більшості побутових споживачів Миколаєва нинішні зміни на ринку електроенергетики відбуватимуться непомітно.

Засновником  ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія” є АТ «Миколаївобленерго», тому наша діяльність контролюється державними органами влади. Наголошую: сьогодні немає необхідності стояти в чергах,  сплачувати можна за спрощеною процедурою, — наголосив Валентин Лінченко.

По пільгах та субсидіях також ніяких додаткових заяв і звернень не потрібно — база даних по пільговикам “Миколаївобленерго” переведена “Миколаївській електропостачальної компанії”.

Абоненту доведеться особисто відвідати компанію та укладати договір, якщо:

— змінено власника,

— споживач встановлює автономне електроопалення,

— споживач встановлює електрогенеруючі установки.

Важливо: рахунки з приблизною сумою оплати, яку отримали миколаївці за січень, мають інформаційний характер. В них роздруковано новий розрахунковий і особистий номер, на який необхідно сплачувати за спожиті послуги.

Провідні банки автоматично змінили реквізити на рахунок постачальної компанії. Оплату за електроенергію буде відправлено на новий, правильний рахунок. Оновлені реквізити є і у відділеннях Укрпошти. Також вони вказані на рахунку за електроенергію.

Автоматично внесені нові реквізити в Приват24. В системах Інтернет-банкінгу інших банків  реквізити необхідно ввести самостійно.

Дещо інша ситуація з оплатою за електроенергію для юридичних осіб. Згідно з новими правилами, юридичні особи тепер мають надавати звіт у чітко визначений термін станом на 1 число кожного місяця. Крім того, підприємці спочатку повинні звітувати АТ «Миколаївобленерго», а потім надавати інформацію в ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія”. Нововведення викликало певний резонанс у суспільстві, адже у Миколаєві наразі зареєстровано понад 6 тисяч підприємств та організацій.

Втім, як зазначив Валентин Лінченко, ситуацію вдалося оперативно врегулювати.

Вдвічі збільшено кількість штатних одиниць, які формують видачу рахунків. Ми розподілили прийом громадян на зони: Центральний, Заводський, Інгульський райони. Кожному району надали можливість отримувати рахунки у свій конкретний час. Сьогодні приймаються підприємці Центрального району, завтра — Заводського, післязавтра — Інгульського. Будь-які штрафні санкції через те, що ми не надали зі свого боку вчасно звіти, нараховуватись не будуть. Це я запевняю всіх, — сказав Валентин Лінченко.

Заступник міського голови Юрій Степанець звернувся до підприємців з проханням користуватися електронними формами звітності, щоб уникнути черг.

Поділ на дві компанії не призведе до підвищення плати за електроенергію. Тарифи формуються постачальниками електричної енергії відповідно до методики, прийнятої НКРЕКП.

Якщо абонент сплатив за спожиту електроенергію на старий рахунок, є можливість повернути кошти. Їх можна або перерахувати на особовий рахунок у ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія” для подальшої оплати за електроенергію, або на банківський рахунок. У будь-якому випадку варто звернутися у районну філію АТ «Миколаївобленерго» і подати заяву на переведення коштів.

Відео

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *