15.07.2019

ЗЕМЕЛЬНА ПАМ’ЯТКА. Це потрібно знати кожному селянину

Ця «Пам’ятка» потрібна кожному селянину. Вона допоможе отримати у власність усі землі, на які ви маєте право. 

   Прочитайте і запам’ятайте: 

   I

 1.1. Усі землі в Україні є загальнонародною власністю — починаючи з 1917 року це право закріплено усіма українськими Конституціями, в тому числі чинною, та Декларацією про державний суверенітет України від 16 липня 2000 року. 

 1.2. Положення частини першої статті 84 Земельного Кодесу України (далі — ЗКУ) та інших законів про те, що у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності, є недійсним і не підлягає застосуванню. Воно є мертвим з моменту прийняття — оскільки явно і грубо протирічить імперативній нормі частини першої ст. 13 Конституції України та принципу верховенства права, закріпленому ст. 8 Конституції України. 

Не було й нема жодного волевиявлення Українського народу, яким він позбавив би себе конституційного права власності на землю та передав би її безоплатно у власність державних органів (читай — у власність чиновників). 

   II

 2.1. Право загальнонародної власності на землю, всі інші природні ресурси та економічні активи до 1990 року було основою комуністичного ладу. 

У 1990 році в Україні змінився політичний і соціально-економічний устрій. Почався перехід від жорстко централізованої, планової, державно-регульованої комуністичної економічної системи до ринкової. В основі якої — приватна власність на економічні активи. 

Почалася приватизація економічних активів — у тому числі приватизація землі. 

 2.2. Передача земель загальнонародної власності у приватну власність за правовою природою є ідентичною розподілу спільної власності на часткову і не утримує внутрішнього протиріччя. Народ складається із громад, інших сталих колективів (наприклад, трудових), які в свою чергу складаються з громадян. Саме тому ніхто, крім громадян, не має права на приватизацію, на отримання у власність безоплатно земельних ділянок із земель народної власності.

 2.3. Вороги і грабіжники селянства з числа вищих державних службовців створили шахрайську систему реєстрації права власності органу влади на земельну ділянку безпосередньо напередодні розпорядження нею. Для безоплатної передачі землі у власність юридичної особи під назвою «такий-то орган влади» нема жодних законних підстав, всі дії земельно-корупційної мафії, якою з весни 2014 року керує Гройсман, є тяжкими і надзвичайно масшабними злочинами. 

 Народний депутат України Корнацький веде юридичну боротьбу за припинення цих корупційних схем і притягнення можновладців, з Гройсманом включно, до кримінальної відповідальності.

 2.4.  Майже 100% земель сільськогосподарського призначення знаходиться у селах і довкола них — на території сільрад. Це землі сільських громад як частини Українського народу, і проводити їх приватизацію мали б сільські ради — кожна на своїй території. На першому етапі земельної реформи так і було. Потім це природне і законне право було порушено — задля узурпації влади і корупції повноваження із розпорядження сільгоспземлями за межами сіл відібрали у сільрад і передали районним державним адміністраціям, а згодом — обласним управлінням Держземагентства (тепер — Держгеокадастр). 

 Народний депутат України Корнацький веде політичну і юридичну боротьбу за повернення сільрадам повноважень по розпорядженню землями і природними ресурсами на всій їх території. 

 

  III

 3.1. Приватизація землі, надання землі у власність безоплатно, виникнення інших земельних прав має відбувалася справедливо і законно.

Землі за основним цільовим призначення  поділяються на категорії (частина перша ст. 18 ЗКУ).

Категорії земель мають особливий правовий режим (частина друга ст. 18 ЗКУ). 

Запам’ятайте цю начебто не надто ємку, на перший погляд, норму щодо особливого правового режиму категорій земель. Насправді при визначенні земельних прав суб’єктів земельних правостосунків вона є вирішальною. 

Поняття особливого правового режиму категорій земель означає, зокрема, що тільки особи з належним статусом можуть набувати земельних прав на землю тієї чи іншої категорії. 

  3.2. Громадянин або юридична особа (підприємство), які не мають відповідного статусу, не здійснюють діяльності, що відповідає цільовому призначенню земельної ділянки, не мають права набувати земельних прав щодо земельної ділянки відповідної категорії. 

Щодо земель сільськогосподарського призначення це означає тільки одне: виключно селяни, які за визначенням мають статус сільгоспвиробників, мають право приватизувати, та набувати у власність безоплатно землю сільськогосподарського призначення — як для товарного сільськогосподарського  виробництва, так і для ведення особистого селянського господарства.

Відповідні земельні права мають також ті, хто законно набув статусу фермера, члена фермерського господарства, та працівники соціальної сфери села, які є постійними мешканцями села і ведуть присадибне господарство. Тобто, які також є селянами. 

 3.3. Мешканці міст, в тому числі ті з них, хто за профілем своєї діяльності надає професійні послуги селянам, не мають права на отримання безоплатно у власність земель сільськогосподарського призначення для товарного сільгоспвиробництва, ведення особистого селянського господарства і присадибних ділянок.

  IV

 4.1. Від самого початку земельної реформи політики й можновладці грубо порушують ваші земельні права, обдирають вас завищеними у багато разів цінами на земельно-проектні роботи, а тепер вже кілька років поспіль відкрито грабують,  масово роздаючи сільсгоспземлі особам, які на її отримання у власність безоплатно не мають жодного права. 

 4.2. Цей мега-злочин буде припинено, народний депутат України Корнацький вже веде відповідну юридичну роботу. Всі землі, на які селяни мали право, але були  позбавлені цього права шляхом незаконної передачі цих земель особам, які не мають права на отримання сільсгоспземлі у власність безоплатно, будуть повернуті й надані у власність селянам. 

   v

 5.1. Для організації роботи із виявлення та повернення незаконно відібраних у селян земель створюється Центральний штаб, у кожному районі — Районний штаб, у кожному селі — Сільський штаб. Керівником Центрального штабу є народний депутат України Корнацький, всіх інших штабів — його помічники. Для збору інформації створюється спеціальний сайт.

 5.2. Кожен селянин, який не приватизував землю сільськогосподарського призначення у розмірі земельної частки(паю), не отримав у власність безоплатно земельної ділянки площею до 2 га для ведення особистого селянського господарства, і який бажає захистити свої земельні права та отримати відповідні земельні ділянки, має звернутися за місцем проживання у Сільський штаб до представника Корнацького, або на зазначений сайт, дані якого будуть опубліковані, або надіслати СМС-повідомлення особисто Корнацькому за телефонним номером 097-424-47-44 або 050-494-47-44 . 

  

НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ УКРАЇНИ КОРНАЦЬКИЙ АРКАДІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 

ГАРАНТУЄ ЗАХИСТ ЗЕМЕЛЬНИХ ПРАВ КОЖНОГО СЕЛЯНИНА!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *