06.08.2018

Народний депутат Аркадій Корнацький закликав підтримати фермера Віталія Тарабріна

c5d49d12798bb9c108be1261d763998a.i750x503x530

Мерзота, що називається владою, придумує все нові й нові способи грабежу й розвалу країни, — пише народний депутат Аркадій Корнацький на своїй сторінці у Фейсбук.

Деякі з них на днях яскраво проявили себе на Миколаївщині, коли влада і так звані громадські активісти, серед білого дня і в буквальному змісті на великій дорозі, намагалися вчинити «наїзд» на фермера Тарабріна.
Тим хто не розуміє, що насправді відбулося, пояснюю.
Влада, розкрадаючи до 90% коштів на дорожне будівництво, знайшла на кого «перевести стрілки» за відсутність доріг — на перевізників зерна. Мовляв, дороги розбиті через «перегруз» вантажівок.
Але стратеги знищення України завжди придумують не тільки спосіб обману суспільства, але й перетворюють його на черговий корупційний проект.
Так і у випадку із ГВК — грузовими вантажними комплексами, а попросту кажучи — автомобільними вагами, які встановлюють НА ОБОЧИНАХ ДОРІГ.
Якщо хтось думає, що ці ГВК хоча б на йоту сприяють збереженню доріг, то він повний дурень!
Ні для чого іншого, крім як для примушення перевізників зерна платити мзду, ГВК не служать!
Звісно, не рахуючи мети обману суспільства.
ГВК-здирство здійснюється в основному в два способи, які умовно можна назвати гуртовим (оптовим) і роздрібним.
«Оптовий» спосіб — це коли власник великого парку зерновозів домовляєтся про безперешкодне пересування своїх машин і платить хабар «наверху», на рівні «смотрящого» за цією корупційною схемою.
І вантажить та везе скільки влізе. Про це відкрито хваляться водії агрохолдингів, зокрема «Нібулону» — їх ніхто не чіпає.
«Роздрібний» спосіб — коли з невеликих приватних перевізників, у тому числі з фермерів, які везуть власне зерно, платню вимагають на місці.
Причому, з перегрузом чи без нього завантажена машина, не має жодного значення — головне, загнати зерновоз на ГВК. Остальне — то вже справа «ловкості рук». А якщо водій упреться, не погодиться платити, буде доказувати, що перевантаження нема — будуть мурижити багато годин з пошуком вагів для контрольного перезваження. Будуть доводити до того, щоб пожалів, що не погодився дати хабара.
Тарабрін це знав і поступив правильно і мужньо. Він висипав зерно на землю, але не підкорився «беспредєльщикам».
І от тепер про тих, хто на нього «наїхав».
Ми є свідками феноменального для нашого часу явища: об’єднання зусиль влади і «громадської організації» проти простого сільгоспвиробника, проти фермера! Причому не тільки «на великій дорозі». Вони вже пішли у наступ і сьогодні вимагають від «правопохоронних органів» … кримінального переслідування того, кого вони хотіли пограбувати!!!
Чи потрібні ще якісь докази, що це одна банда?!
Я особисто вже давно розпізнав фейкову сутність всіх тих «громадських» організацій, які буйним квітом квітнуть у нашій країні останніми роками — це виключно проекти злодіїв при законі, якими є керівники органів влади. Сподіваюся, що «справа Тарабріна» багатьом відкриє очі — як і всі інші «розкручені» «громадські» проекти, ті «активісти», що разом із корумповною до кісткового мозку «Укртрансбезпекою» наїжджає на Тарабріна, є прислужниками привладних злочинців і самі є злочинцями.

Закликаю всіх чесних сільгоспвиробників підтримати Віталія Тарабріна і дати гідну відсіч усім мерзотникам, які на нього нападають!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *