25.08.2018

Оператори мобільного зв’язку зменшили місяць до 28 днів

19Слідом за кефіром і соняшниковою олією, розфасованих по 800 мл, замість літрових на подібні хитрощі пішли і мобільні оператори, чим скоротили місяць надання послуг до 28 днів.

До покупок у супермаркетах давно вже звикли. Адже виробники заради збереження ціни на товари на колишньому рівні почали зменшувати вагу стандартної упаковки. Скажімо, шоколадки стали замість 100 грамів по 90, торти по 850 грамів замість кілограма, а в пляшці олії вже трапляється обсяг, який менший за 800 мл. Причому знайти стандартну кілограмову або літрову упаковку, навіть за великого бажання, буває складно. Деякі супермаркети, щоб зорієнтувати споживача, навіть почали поруч з ціною товару вказувати вартість за кілограм або літр, щоб покупець не обчислював, що дешевше виходить – 800-грамова пачка або 900-грамова

Та віднедавна на подібні виверти пішли й українські оператори мобільного зв’язку. Вони тепер зменшили місяць до 28 днів. Приміром, «lifecell» перевів на 4-тижневий термін дії такі тарифи: Лайфхак 2018, Лайфхак Плюс 2018, хайп 2018, Дзвінки всім і Дзвінки всім 2017. А від 5 вересня оператор переведе на аналогічний розрахунковий період тарифи 3G Смарт 69, Смартфон 2018, Абсолютна свобода.

У «Київстарі» повідомляють, що послуги з усіх тарифів передплаченого зв’язку надають терміном на 4 тижні. «Vodafone» перевів на 4-тижневий термін дії лінійку тарифів SuperNet і Unlim 3G.

Тепер можемо порахувати, на скільки зростуть витрати споживачів. Якщо раніше вони оплачували пакет послуг оператора 12 разів за рік, то тепер оплатять 13 разів і ще за один день. Загалом, за тих самих цін на рік абонентам доведеться сплатити на 7,9% більше.

Залишити відповідь