24.10.2018

У Миколаєві японська делегація презентувала проекти будівництва моста через Південний Буг

44680945_1349898668478877_8866106954842374144_nУ Миколаєві перебуває делегація представників компанії JICA та японського консалтингового агентства Central Consultant, які проводять дослідження, присвячене реалізації проекту будівництва об’їзного моста через р. Південний Буг. В рамках робочої поїздки 23 жовтня фахівці оглянули виробничі потужності регіону, які можуть бути задіяні при будівництві об’єкту.

Сьогодні, 24 жовтня, в міській раді відбулась робоча зустріч представників іноземної компанії з міським головою Олександром Сєнкевичем, під час якої  були озвучені можливі варіанти щодо місця будівництва мосту та обговорені подальші етапи роботи над проектом.

У обговоренні взяли участь заступники міського голови Юрій Степанець, Юрій Андрієнко та директор КП “ЕЛУ автодоріг” Наталія Горбенко.

Зазначимо, що наразі японські фахівці проводять додаткове дослідження щодо відновлення техніко-економічного обґрунтування проекту будівництва об’їзного мосту через Південний Буг. При співпраці органів державної та міської влади компанія готова презентувати результати  у лютому 2019 року.

— Реалізація проекту має дві мети: по-перше — це будівництво об’їзної дороги, що знизить вантажопотік, який проходить сьогодні через центр міста, по-друге — спрощення логістики, що сприятиме збільшенню імпорту та експорту товарів на півдні України, — зазначили представники компанії. — Проаналізовано переваги та ризики всіх маршрутів. Це ключовий момент для продовження дослідження. Більш оптимальні варіанти з поміж можливих обирали у п’ять етапів. За результатами було запропоновано 4 маршрути.

Так, за попередніми розрахунками загальна вартість будівництва першого маршруту складає близько 14,887 млн. грн. Як зазначили фахівці, при його плануванні виникне необхідність у переселенні мешканців з правого берегу.  Його протяжність довша за інші, а прогнозований обсяг трафіку у 2025 році через міст становитиме близько 25 тис. одиниць транспорту.

Маршрути 2 та 3 практично однакові за протяжністю, вартість їх будівництва складає 15,069 млн грн та 16,089 млн грн відповідно. Коефіцієнт трафіку приблизно однаковий — 27 тис. одиниць транспорту. Четвертий маршрут є найдорожчим, його реалізація коштуватиме 21, 331 млн грн. За оцінкою експертів коефіцієнт прогнозованого обсягу трафіку складатиме 23,462.

При плануванні вартості будівництва не враховані витрати на додаткові геологічні заміри, берегоукріплення, компенсації для громадян у разі їх переселення тощо.

Фахівці акцентували увагу присутніх на можливих ризиках, які можуть виникнути при будівництві мосту. Зазначено, що р. Південний буг має звивисте русло та невелику пропускну глибину. Якщо міст буде збудовано на повороті ріки, це може становити небезпеку для проходження суден. Найбільш прийнятним для судноплавства є маршрут, розташований під прямим кутом до ріки. У цьому випадку ризик можливого зіткнення суден з опорами мосту мінімальний.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *