13.08.2018

В Миколаєві планують модернізувати міський call-центр «15-88»

39У понеділок, 13 серпня, під головуванням міського голови Олександра Сєнкевича відбулась нарада щодо питання модернізації міського call-центру «15-88» та створення міського ситуаційного центру.

В робочій нараді взяли участь заступник міського голови Олександр Омельчук, директор комунального підприємства «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, в.о начальника відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, керівник КУ «Агенція розвитку Миколаєва» Віталій Воронов, представники департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, а також експерти у даній галузі.

Нагадаємо, нинішній call-центр «15-88» працює при департаменті ЖКГ. Він систематизує всі телефонні звернення громадян і вирішує проблеми, що стосуються сфери житлово-комунального господарства міста.  Проте, на момент створення він не був розрахований на ту кількість послуг, які громадяни повинні отримувати сьогодні, повідомляє міська рада.  Наприклад, оператори досі приймають заяви у паперовому вигляді, що затягує час вирішення проблеми.

Заступник міського голови Олександр Омельчук розповів, що нещодавно делегація з Миколаєва відвідала Запорізький міський контакт-центр «15-80», де вивчала досвід його роботи. Одним з важливих нововведень, який планують запровадити найближчим часом у Миколаєві,  — прийом звернень в режимі онлайн.

Міський голова Олександр Сєнкевич зазначив, що головна мета модернізації — не тільки оперативно приймати заяви городян, але й ефективно їх вирішувати. Для цього, спочатку треба придбати сучасне програмне забезпечення та знайти приміщення. Зазначено, що міський ситуаційний центр буде приймати максимальну кількість дзвінків завдяки збільшенню штату і модернізації робочих місць операторів.

— Вважаю, що ми не повинні прив’язуватися до пошуку приміщення. Це може забрати багато часу. Натомість, поки що можемо розмістити його у будівлі міської ради, а паралельно проводити роботу щодо облаштування повноцінного міського ситуаційного центру. Крім того, обов’язковою умовою є умови праці. Ми розуміємо, що люди будуть працювати цілодобово, і міська влада повинна забезпечити їм комфортне перебування. До роботи плануємо залучати людей з обмеженими можливостями. Це додаткові робочі місця, — сказав Олександр Сєнкевич.

Міський голова зазначив, що ситуаційний центр буде координувати роботу служб екстреного реагування, та комунальних підприємств. Це буде максимально функціональна установа з сучасним програмним забезпеченням. У складі ситуаційного центру буде і система безпеки міста, спрямована на те, щоб кожен миколаєвець відчував себе захищеним.

Обговоривши питання, Олександр Сєнкевич доручив підготувати на наступну нараду графічні дані щодо оформлення кол-центру,  а також розрахунки витрат на придбання програмного забезпечення та обладнання.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *