20.03.2022

Хто винен у загибелі Мрії?

Найбільший у світі транспортний літак Ан-225 “Мрія” був знищений у Гостомелі Київської області під час вторгнення російських військ в Україну.

Екс-капітан “Мрії” вважає, що літак можна було врятувати, якби не топ-менеджмент ДП “Антонов”.Про це заявив колишній капітан борту Дмитро Антонов у відеозверненні, яке 19 березня опублікував у Telegram.

“Чому літак залишився в Гостомелі? Тому що не було рішення про перегін літака в будь-яке місце, нехай це буде Польща (найближчий аеропорт, де ми були – Жешув), [німецький] Лейпциг”, – сказав він.

За словами льотчика, 26 січня, за місяць до масштабного вторгнення РФ, було звернення до керівництва державного підприємства “Антонов” із пропозицією перебазувати до Лейпцигу весь повітряний флот підприємства разом із персоналом, екіпажем та запчастинами.

Він розповів, що рішення про перегон як “Мрії”, так і “маленьких літаків” Ан-26, Ан-28, Ан-74 не було так як керівництво компанії, ще за три тижні до початку війни втекло до Лейпцигу.

Дмитро Антонов вважає, що у представників топ-менеджменту ДП “Антонов” можна знайти “зв’язки з Російською Федерацією”.

ДП “Антонов” прокоментувало ситуацію у Facebook.

ДП «АНТОНОВ» повідомляє, що інформація про непрямі причини знищення літака АН-225 «Мрія», яка розповсюджується, базується винятково на особистих думках та оціночних судженнях командира екіпажу «Мрії» Дмитра Антонова.

Наразі встановити ключовий чинник знищення АН-225 неможливо через захоплення аеродрому АТП «АНТОНОВ» збройними силами російської федерації.
Зазначимо, що використання та поширення неперевіреної інформації під час бойових дій є неприпустимим і шкідливим для безпеки України.

Хочеться сподіватися, що Генеральна прокуратура України зверне увагу на ситуацію, що склалася, і винні будуть притягнуті до відповідальності.

М.Гаранін

Leave a Reply