22.02.2022

“Місто для людей” спростовує інформацію «Миколаївоблтеплоенерго» щодо відсутності підготовки будинків до опалювального сезону

На сайті Миколаївської правди була опублікована стаття, що стосується взаємовідносин між «Миколаївоблтеплоенерго» та компанією, що обслуговує житлові будинки “Місто для людей”.

В публікації була запропонована до розгляду позиція директора «Миколаївоблтеплоенерго», щодо підготовки та проходження опалювального сезону в місті, а також яку роль відіграють в цьому керуючі компанії.

Наразі до редакції “Миколаївської правди” звернулись представники компанії “Місто для людей” з проханням опублікувати їх бачення ситуації. То ж просимо ознайомитись з позицією:

Теплова інспекція, яка мала повноваження видавати акти готовності, ліквідована, отже, заява Логвінова Н., директора ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”, не має під собою жодних підстав. Тепер хочеться розуміти, звідки у цієї організації функції контролю? Відповідно до ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” є зона відповідальності “Миколаївоблтеплоенерго” та співвласників. Співвласники у такому разі також можуть здійснювати контроль за підготовкою до опалювального сезону “Миколаївоблтеплоенерго”.

Що ж до загалом підготовки житлових будинків до опалювального сезону, то компанія “Місто для людей Миколаїв” приділяє цьому питанню настільки багато часу та уваги, що подібні заяви виглядають, м’яко кажучи, дивно.

  • В управлінні компанії знаходяться 334 житлові будинки з центральним опаленням, і ми починаємо готувати їх до зими відразу після завершення чергового опалювального сезону. Розробляється план заходів, за яким ми працюємо. І проводяться ці заходи – увага! – у присутності представників теплопостачальних організацій міста (ОКП “Миколаївоблтеплоенерго” та Миколаївська ТЕЦ), – каже директор керуючої компанії “Місто для людей Миколаїв” Наталія Тимофєєва.– Ми також можемо виставити низку претензій тепловикам за сезон 2021-2022, оскільки з початку запуску тепла і по сьогодні теплоносій подається нижче за встановлені параметри. З 08.11.2021 і по сьогодні ми отримали 873 заявки на те, що в квартирах мешканців холодно, і у 90% з них причина – недостатні параметри теплоносія.

Нагадуємо споживачам, що відповідно до пункту 36 Правил користування тепловою енергією теплопостачальна організація, зокрема, зобов’язується забезпечувати протягом обумовленого в договорі часу безперервне постачання теплової енергії (за винятком нормативно встановлених перерв), підтримувати параметри теплоносія, що подається з колекторів джерела теплової енергії, на вході в теплову мережу споживача теплової енергії відповідно до температурного графіка теплової мережі, не допускаючи відхилення параметрів.

У разі ненадання, не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг, що надаються у багатоквартирному будинку, викликайте теплопостачальну компанію для перевірки кількості та якості наданих комунальних послуг та відповідно до статті 21 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” вимагайте відповідних нормативних документів щодо забезпечення постачання тепло безперервно з гарантованим рівнем безпеки, обсягу, температури та величини тиску.Усі показники повинні підтверджуватись документально, а не за словами представника теплопостачальної компанії (тиск, обсяг, температурний графік). Якщо представник теплопостачальної компанії відмовляється надати документи з показниками розрахункових вимірювань гідравлічного режиму, які не нададуть Вам звірити відповідність проектним розрахункам, складайте акт-претензії.

Виконавець послуги з постачання теплової енергії повинен забезпечити постачання теплоносія безперервно, з гарантованим рівнем безпеки, обсягу, температури та величини тиску. Оформлення претензій споживачів у багатоквартирному будинку провадиться у порядку, передбаченому статтею 27 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”.

2 Responses to “Місто для людей” спростовує інформацію «Миколаївоблтеплоенерго» щодо відсутності підготовки будинків до опалювального сезону

Leave a Reply